Endless Blue: Marmaris

Herkese merhaba! Geçen hafta hazırlamak istediğim ama zaman bulamadığımdan bugüne kalan Mavi tur yazım ile sizlerleyim. Biliyorsunuz mavi turdan döndüğüm günün ardından ertesi gün Bestyle blogger weekend için Bodrum'a geçtim. Blogger weekend yazıları hazırlanmak için bekleyedursun, mavi tur sırasında instagrama her resim yüklediğimde merak ederek sorduğunuz mavi tur detayları şimdi burada! Mavi tur için 6 kamaralı bir gulet ile Marmaris'ten yola çıktık. Ailemle çıktığımız yolculuk, bizbize olduğumuz için çok eğlenceli geçti. Daha önceki denizde bulunma deneyimlerinde hep bir bulantı ve baş dönmesi yaşayan ben, deniz tutması korkum nedeniyle, mavi tura çıkarken pek de mutlu değildim. Ama resimlerde de gördüğünüz denge bilekliklerim belki tamamen psikolojik bir etki yaratsa da, sonuçta sıfır bulantı ile geziyi tamamlamama yardımcı oldular:) Rotamız Marmaris marinadan başladı ve her gün 2 yeni koy gezdik. Gece durakladığımız koydan, sabah kahvaltısı sonrası ayrıldık, öğleden sonra başka bir koyda zaman geçirdikten sonra, geceye yeni bir koya geçtik. Marmaris'in ardından, Kadırga koyu, Serçe koyu, Bozukkale koyu, Datça Aktur, Bencik koyu, Selimiye, Kamelya adası, Adaboğazı, Bozburun, Kumlubük koyu, Turunç ve Cennet Adası'nda bulunduk. Selimiye, Turunç ve Bozburun'da karaya çıkıp gezme fırsatımız oldu. Teknede bize kaptan ile birlikte 3 kişi daha eşlik etti. Tekneye binmeden önce bir haftalık gıda alışverişimizi yaptık ve kaptan ile ekibi bize hazırladıkları yemekler ve servisleri ile çok iyi baktı:) Aşağıda gördüğünüz fotoğraflar, ikinci gün durağımız Bozukkale Koyu'nda çekildi. Bizim yolculuğumuz Mim Saka isimli tekne ile oldu. Detaylar için facebook sayfalarına bakabilir: burada, numaralı 05057008603 no'lu telefon ile de ikinci kaptan Kerem'e ulaşabilirsiniz. Bu tatilin benim için özeti: O turkuaz, mavi tonları, tertemiz deniz, sabah güneş doğarken uyanıp yoga yapmak, gece battaniyeye sarılıp yıldızlara bakıp uyumak, tekneden balıkları izlemek, çocukluğuma dönüp suya çivileme atlamak, rüzgarı tenimde hissetmek, sonsuz maviye doy(ama)mak.....Marmaris'in koylarını hayatınızın bir döneminde zaman ayırıp mavi tur ile görmeyi gelecek planlarınızın arasına mutlaka ekleyin derim:) Merak ettiklerinizi yorum olarak bırakabilirsiniz, sevgiler!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Hi everyone! These pictures were taken last week while we were sailing on the seasides of Aegean sea. Endless turquoise blue sea, mild wind, shiny sky.... It was just like heaven. I hope you'll like my sailing look. Millions of kisses!
Elbise/Dress: Zara SS 14'
Kolye/Necklace: Zara SS 15' benzeri-similar
Bikini: H&M SS 14'

Love, Cocobolinho

Comments

Feray Özkul said…
Merhaba Coco, begeniyle takip ediyorum seni:) Senin sayende ogrendim Gulet kiralama firsatini tsk ederim verdigin bilgiler icin.Sormasi ayip ama :) gulet fiyati gunluk olarak mi haftalik olarak mi belirleniyor ve bir haftalik ne kadara mal oluyor ortalama olarak ve son olarak konfor olarak nasil guletler bilgi verebilirsen sevinirim.Simdide tskler .Sevgiler
Anonymous said…
Coco harika gorunuyosun kesinlikle dinlenmis ve zindesin❤️ Bir yazinda da lutfeeen mesleginle ilgili seylerden neler yaptigindan hayatindan bahset biz seve seve okuruz cunku her gun fotograflarina bakip dusuncelerini paylasiyoruz! 😘😘
Magdalena said…
beautiful photos, you look great!

have a great day
teenfashioncorner.blogspot.com
Shannon Boyce said…
These are absolutely gorgeous! The pictures turned out beautifully.
the-creationofbeauty.blogspot.com
Gorgeous!

www.bstylevoyage.blogspot.com
StyleOnTheSide said…
What a wonderful outfit, so perfect for a day on a yacht!
xo
styleontheside.com
Coco Bolinho said…
Sevgili Feray, biz haftalık kiralamayı tercih ettik, 6 kamarası olan bir guletti. Teknenin büyüklüğüne göre değişeceğini düşünüyorum. Fiyatı konusunda da gerçekten bilgi sahibi değilim, babam sürpriz yaptı bize:) Ama verdiğim telefon'dan Kaptan Kerem'e ulaşarak, bilgi alabilirsiniz, mutlaka yardımcı olacaklardır. Konforuna gelince, tabi ki, son yılların lüks yatları gibi değil, ama ihtiyacınız olan herşey mevcut (saç kurutma makinesi, sıcak su, her kamarada banyo ve tuvalet gibi... Onun dışında biz kamarada uyumak yerine teknenin üstünde battaniyelerle uyumayı tercih ettik. Umarım yardımcı olabilmişimdir, çok sevgiler
Bundan sonraki paylaşımlarımda hayatıma ve mesleğimle de ilgili paylaşımlar yapma fikri aslında güzel olabilir:))) teşekkürler yorum için!
mervenaz yeni said…
Merhaba ben Naz , evre ve sizin insta dan sıkı bir takipçinizim , ben aslında ufacık bir kaç öneri rica edicektim sizden , ingilizce moda kitabı önerilerinizi rica edicektim eger mail atsam yardımcı olabılır mısınız :) bu arada marmaris gezinize bayıldım
Coco Bolinho said…
merhaba Mervenaz, evet benim çok sevdiğim birkaç moda kitabım var, mail atabilirsen sana detaylı isim ve yazarlarını yazabilrim, sevgiler